You´ll never see me again

Trött som ett as va ja imorse de kan ja lova... Men det är ändå lättare att kliva upp nu på morron när man har praktik istället för skola :)
Ja trivs då fortfarande så bra på Bilprovningen o funderar stark på vad ja ska göra efter Påsklovet. Då måste ja ju hitta nått nytt ställe att vara på ;S

När ja kom hem så va ja jätte duktig o började städa :D Men tyvärr varar inte städ-ilet så länge så jag är då inte klar... Får ta det någon annan dag istället ;)

Jasi hörni.. ja vet då som inte vad ja ska skriva riktigt... känns inte som om de finns så mycke i mitt liv att dela med mig av, det är som egetligen ganska dött!? Tyvärr... må ja väl säga! Ja är som inte van att ha det såhär. Är inte jag i vanliga fall en ganska positiv person som ändå ser framåt??! Nu känns de då som ja bara kollar bakåt o ser vad ja förlorat.. fast egentligen borde ja se vad ja blivit av med men det är fan inte lätt.
Och det är så mycke JAG INTE FÖRSTÅR...
Men det kanske kommer en sån tid för alla... alla ska väl gå igenom de nångång!

I helgen funderar jag på att fara till Piteå... Ann-Sofie o Susanne ( kennel High Score ) ville ja skulle komma dit. Det vore ju faktiskt ganska trevligt men ja vet inte om ja orkar!? Fast egentligen, vad annars ska man göra i helgen? Det är ju iofs marknad här o nå typ Påsk-Disco men va fan... Orka!

Aja nu ska ja nog fortsätta måla lite...

Ha de, Pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0