Jävla fjortis-fasoner!

Nu är ja less! Alla är ju så jävla löjliga! Gamla vänner törs inte prata me varann, man måste ha nån jävla sorts brevduva för att ens kunna framföra något till nån annan. T.ex, om nån har "min" tröja så måste "ja" be en gemensam vän att säga att "ja" vill ha tillbaka den för "ja" vågar ju inte personligen be om något. Inte ens skriva ett sms vågar "ja"! Näe men alltså seriöst?!
Så bara så ni vet, be aldrig nån annan säga något till mig o be då för helvete inte jag famföra nått för de där är något som fjortisar håller på me o känner ja får jävlat sinne! O dessutom, vem ids ens framföra något som inte ens berör en?
Just detta kan ja väl inte ta upp me den/dom personerna det berör eftersom inte ja är inblandad men ja vill som bara säga att ja blir helvetes jävla arg, o dessutom besviken!
Tycker ni att ja har fel så kom till mig o berätta hur det då ligger till, för de vill ja hemskt gärna veta!

Iallafall så i helgen åkte ju jag robert frans o matilda till lycksele o de va mysigt som fan.. bara sitta i förtältet o inte göra nått, hur skönt som helst! I lördags gick vi iallafall en sväng på djurparken o kolla in lite djur :) Ja älskar campar-livet! ;D

Ha de, Pöss!

Kommentarer
Postat av: emelie

Vad tusan har nu hänt?

2009-08-30 @ 17:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0