fin fint.

Dagen gick som smort. Först fick vi en rundvandring på flyget o sen begav vi oss tillbaka till skolan så flygarna fick prova våra maskiner :) Dom tyckte de va hur kul som helst, mycke roligare än flyg ;) Så de va ju som ett bra betyg efter dagen!

Alltså ja tycker de är underbart! Allt är jävlat underbart! Ja har min nära o kära o min speciellt kära pojke som är de absolut bästa som finns! Han gör allt så bra, fastän de ibland känns som de finns endel taggar utifrån.
Livet i arvidsjaur.. tjaaa, va fan säger man...

Kommentarer
Postat av: J.N

Jennifer heter jag. Vad är det Du vill ha en förklaring på? Jag lyssnar gärna om Du behöver prata. Jag har själv varit där Du är, dock för en massa år sedan, så jag förstår att Du har ont. Det gör inte mindre ont för att man är ung. Det finns alltid dom som har det värre, måste man tänka. Ta hand om dig.

2009-12-10 @ 20:41:10
Postat av: daniel

it ska du låta sådär Nina :P

2009-12-10 @ 22:45:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0