Jordgubbe o Fruktcocktail...

Lördagkvällen blev det att he sig ut, även om ja kanske egentligen kände för att bara ligga hemma. Men stundvis hade ändå ja o Matilda gode skoj :P Men ja var då inte direkt ute länge... Jag låg typ i sängen 00.30!
Det var ju ändå inte så speciellt mycke folk kvar här i Arvidsjaur eftersom de va Malå VM i helgen. Men nån liten kotta var det ändå kvar...

Imorse va en sån där ångest-söndag.. ja satt som o fundera om de här verkligen är de ja vill!? O ja komme på de, näe de är de faktiskt inte! Men jag vet som inte vad ja ska göra för att känna mig nöjd... men de kanske kommer med tiden?!

Ja begav mig då iallafall till Frasses där Matilda Frans o Robert var... Sen bestämde sig ja o Matilda för att fara ut o köra skoter :D så vi åkte med hennes föräldrar ut till Framnäs åsså plocka hon fram Jordgubben (en ET) från bodan åsså tog ja mammas skoter. Vi drog iväg efter skön o komme på att vi skull köra till Arvidsjaur så de gjorde vi... Sen bar det av upp till VIttjåkk åsså sen till Prästberget. Påväg hemåt kom vi på att vi var hungriga så vi lämnade skotrarna på Motorgården åsså for vi till Frans och åt ;) Sen körde vi tillbaka till Framnäs å efter det har vi suttit där o kollat på tv och ätit fruktcocktail ;) Skit gott!

Men nu ska ja väl ta och lägga mig för imorrn blir det ju bilprovningen kl 7.00 ;) Kommer säkert vara väldigt trött men va tusan...

Ha de,Pöss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0