Lördag, och dags att ha kul!

Mitt humör började faktiskt svänga uppåt o ja kände mig ganska glad faktiskt... men sorgsen inombods kanske...
Jag Maja o matilda kom iallafall överens om att vi inte skulle sitta inne under kvällen så de blev att klä upp sig o he sig ut o busa :P
Kvällen började hos Matilda där vi hade som trevligt sen for vi ut på raggen :)
Allsång tillsammans med Linnéa o sådär alltmänt trevligt...

Några ord och sms gjorde mig väl lite sorgsen men vad ska jag göra?
Det var du som lämnade mig!
Jobbigt är det men ja tror vi kommer över det...

Iallafall så är då Majsan här med mig o vi sitter o pratar så ja ska väl vara lite social me henne nu ;)

Ha de, Pöss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0