Måste väl börja nångång :P

Ja, det är väl bara att ja börjar skriva i väntan på att Matilda ska hjälpa mig med utseendet på sidan, för just nu ser de ju ganska tomt ut :P

Nåväl ja kan ju då börja berätta lite om mitt liv...
För ca 7 månader sen gjorde jag något ja aldrig själv hade trott att ja skulle göra, ja flyttade till Arvidsjaur! Så här idag ser ja väl att det är bland det bästa ja gjort i mitt liv. Ja kände att jag var som klar i Arjeplog.
Anledningen till att ja flyttade hit var ju för att ja skulle byta linje till Fordons istället för BST (BilSystemTeknik) som ja gick ett år.

Nu har jag iaf snart gått ett år på Fordons i en klass med bara killar..hihi! Inte alltid så kul men jag lever då än så länge ;)
En pojke har jag åxå fått mig, en sån där typisk fordons-pojke...Sluskig men ändå fräsh, Snygg och väldigt väldigt goo. Fast har han ju inte behandlat mig så speciellt bra men ja tycker ändå så sjukt mycke om han!
Å på köpet lärde ja känna Matilda Johansson, en äkta liten sötsak<3
Men självklart får jag ju inte glömma att nämna dom andra underbara människor ja lärt känna, o ja tror nog ni vet vilka ni är ;)<3

Jag bor ensam i en ettan på Östra Skolgatan o trivs som fisken i vattnet ;D Jag har iofs ganska svårt att hålla det snyggt i läggan men det hör till min natur ;)

Näe nu ska jag nog sluta skriva för tillfället... Men de kommer mer sen ;)

Ha de, Pöss!

Kommentarer
Postat av: matilda

men jävla söt unge! hur gullig är int du då? :) <3

2009-03-11 @ 22:13:39
URL: http://matildafuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0