Pieske... platsen ingenstans!

Lördag morgon åkte vi mot Arjeplog kl 7.00. Vi had ju som länge nu planerat att fara upp till fjälls och det var i helgen det skulle ske. Jag, pappa, Frida och hennes Daniel var det som for. Vi hade tre skotrar med oss på släpet och en hel del mat ;)
Lördag var det tyvärr inte så speciellt bra väder. Det blåste VÄLDIGT mycke men det gick bra iallafall.
Vi kom fram till Pieske där vi bara tog det lugnt hela eftermiddan o spela kort o lite sånt där.
Söndag var det däremot bättre väder så då tog vi o körde upp till Sulitelma-glaciären och kollade på bland annat Isväggen o så där...
En helt underbar resa kan ja tala om för er!

Bilder finns på:
http://www.pixbox.se/alb_show_id1032162_page0.html
Gå in där o kolla vettja... ;)

Nu ligger jag då i sängen och tror att jag ska ta o försöka somna för jag är sjukt trött o ska ju dessutom upp tidigt imorrn på min första dag på praktiken så.. :P

Ha de, Pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0