Skin skin som den sol du é...

Jävlar vilket fint väder.. man blir ju tokig av att sitta inne. Tror jag ska ta mig en promenad sen...
Ska på Polisstatioen på en timme. Skönt, dom har ju ringt nu hur många gånger som helst men har ju helt plötsligt inte tid att träffa mig... Men nu tror ja väl ändå vi får de bortgjort ;)

Imorrn kommer väl pappa hit o sover. Det blir ju som kul o träffa han, det var ju ett tag sen. Iofs inte så jätte länge men man saknar ju som lill-pappsen ;D

Å idag far ju Matilda :( Trist som fan men gör väl kanske inte så mycke eftersom ja ändå far bort i helgen!
Men jag är då iallafall väldigt laddad inför nästa helg ;) Tjoohoo :P

Okej.. ja vet att ja tjatar om de men..

Robert ja saknar dig så sjukt mycke!

Ha de, Pöss!

Kommentarer
Postat av: maja

matilda kommer till älvsyn! yey! då hinner jag träffa hon så du får dela med dej ;p

2009-03-19 @ 10:41:18
URL: http://majalundmarkheterjag.blogg.se/
Postat av: matilda

jag räcker åt er båda ;)

2009-03-19 @ 11:44:29
URL: http://matildafuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0