Söndag, dagen för all ångest?

Gick o la mig kl 05 imorse o sen kl 09 ringde Frida och ville att ja skulle hjälpa henne o Daniel att bära in grejer i deras lägenhet som dom just fått tillgång till. Väldigt fin lya!
Så efter 4 timmars sömn o ingen mat började ja bära grejer till 3:e våningen o de tog fan knäcken på mig.. usch så trött ja blev :P

Sen så komme Majsan hem till mig o vi prata en stund sen drog vi till Matilda som så sött satt o vräkte i sig frukost bestående av O´boy o rostade mackor ;) Ja o där i soffan blev vi ju liggandes ett bra tag tills pojkarna kom in o fyllde vattenballongen som dom sen skulle ut o kasta... haha dom kommer ju fan på allt :P

Maja for hem o då bad ja Matilda följa mig så ja fick äta lite åsså plocka vi upp Sara på vägen så hon följde åxå med. Hem till Matilda sen igen där Sara värmde nå mat o sen så... jaa där har vi då suttit hela kvällen! Eller Sara for tyvärr hem ganska tidigt :(

Ja kände ett väldigt behov av att få träffa Robert så jag gick dit och såg slutet på Benjamin Button´s Otroliga liv (lr hur de nu stavas:S) sen gick vi tillbaka till Frans för dom skulle spela Monopol ;) Men först såg vi klart Wipeout o sen Sanningens ögonblick :) Efter de satte dom igång o spela...
Men helvete, mina ögon gick ju fan i kors så ja tänkte att det var nog dags att gå hem o sova!

Å mina satans lampor i lägenheten ger ju upp, både i hallen o på toan... kul att man inte ens har ett fönster på toan så ska man skita får man fan göra de i mörker ;S Kuuuuuul!
Nåja nu ska jag nog iallafall sova...

Ha de, Pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0