*Suck*

Ja jag har ju egentligen skola idag... men jag tar mig då inte upp ur sängen där jag då ligger nu.
Ögona alldeles blodsprängda o ingen ork i kroppen, det blir nog att ligga här resten av livet!

Jag hatar att må så här dåligt.. För när ja väl mår dåligt så är de så sjukt..
Åsså börjar man tänkte tillbaka till när man va typ 3 år. Ååååååååh va ja längtar tillbaka till den tiden, helgerna var underbara.  Man satt hemma o kramades med mamma och pappa o åt popcorn o såg film, det var de bästa man visst... Men så är de väl kanske fortfarande men allt har ju som förändrats så mycke sen dom skilde sig o så...
Men de kan ja lova er att ja fick nog den bästa starten på livet där ja verkligen fick känna på att vara lycklig för ja har haft världens bästa barndom!
Så tack mamma o pappa för de, Ja älskar er<3 <3 <3
Iallafall så är de väl så att den tiden kommer inte tillbaka o man måste väl bara göra det bästa av tiden nu...
o ja trodde väl på ett sätt att den som skulle ta över att göra mig lycklig hade kommit till mig, men ja kanske hade fel?!

Nu är ju bara frågan om jag själv kan ta hand om de här o göra någon skillnad lr om jag ska vänta o se om de kommer automatiskt...
Men iaf ska jag då inte skriva så mycket mer nu för ja skulle väl egentligen kunna sitta här hela dan men måste väl avsluta nånstans.

Ha de, Pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0