Sugen nanting!

Började inte förän halv 9 imorse.. skönt o sova lite längre (A)
Har som gott bra för mig i veckan, dom tycker ja är så duktig ;D

Jag följde med mamma till Framnäs o sitter nu o kollar blocket efter bilar o sånt där trevligt ;) Ska få mig nå middag å ja är as hungrig!
Åsså sitter jag ju o myser med min älskade Hugo<3 hihi

Åååååååååh vad ja längtar till helgen.. jag tror det blir en toppenhelg! Men det lär de ju visa sig på söndag om de blev ;) haha men jag ska då göra allt för att det ska bli så bra som möjligt!
Å Matilda...vi ska ha kul! Hör du de ;)

Min fundering idag är faktiskt detta med att vara ovänner...
Kan man vara ovän med någon man aldrig vart vän med?! Jag får typ frågan varje dag: Är du ovän med hon?
Men hur fan ska jag kunna veta de om ja typ först o främst aldrig pratat med na... o då kan ja väl inte direkt säga att vi är vänner?
Å ja vet, ja kanske verkar som en otrevlig o kall människa men jag ger min omtanke till dom som ja tycker förtjänar den, o de är ju tyvärr inte så många... Men dom personerna jag känner väl för vet det nog mycket väl, det hoppas ja då iaf ;P

Men nu ska ja läsa en liten snutt istället för att sitta här o hänga...

Ha de, Pöss!

Kommentarer
Postat av: Sigrid

Jadu, det skulle nog vara ide med lite hjälp ibland. Men skulle nog vara bäst om vi fick synas då. Men du är ju så sällan i Arjeplog?!?!? Kraaaaaaam

2009-03-26 @ 09:32:49
URL: http://ziiggan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0