Vi är bara avundsjuka, ja lovar!

Jaha.. idag var min första dag på Bilprovning :P Skit kul faktiskt! Mycket trevlig personal och lokal. Så idag har det vart mycke ny information som man försökt lagra på minnet. Men eftersom jag har funderingar på att sedan arbeta inom bilprovning så är det mycket intressant o ja tror helt klart de vore ett yrke för mig ;D
Det var inte så mycke att göra idag så vi hann med att kast pil åxå. Ja jag vann ju inte men var då fan inte långt efter :P

Ikväll så var jag först med Kajsa en liten stund sen for vi hem till Sara och efter en stund kom även Matilda. Fy fan så roligt vi hade... De är ju helt underbart o sitta ner en stund o bara svamla bort tiden :P Man hinner ju då prata om allt mellan himmel och jord!

Åsså kom vi ju självklart in på ett mycket intressant samtalsämne:

Ja alltså ni flickor som bara tycker vi snackar skit o beter oss som idioter, självklart är det ju bara så att vi är avundsjuka på er. Ni har förstått detta helt rätt. Vi är absolut inte nöjda med våra liv utan vi skulle helst vilja leva era istället!
Vi eller iallafall jag bryr mig väldigt mycket om vad folk säger om mig så det är bra att ni talar om hur vi/jag ska leva livet. Så jag vill passa på att tacka er för att ni bryr er så pass mycket om mig, det är så värmande att höra!


Nu när jag lättat mitt hjärta och fått det sagt kan ja avsluta de här skrivandet och återkomma sen eftersom ja tänkt fortsätta läsa på en bok ;) Syskonkärlek heter den, helt sjukt bra!

Ha de, Pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0