you know...you know

Jaha då sitter jag här vid datorn igen.. fan ja måste skaffa mig ett liv :O
På polisstationen gick de bra o jag och mamma hann hälsa på några bekanta som de var väldigt väldigt längesen ja träffade :P Sen promenerad jag bort till Frida o snålade mig nå mackor, shiiiit va gott ;D
Å Matilda skulle ju med bussen så ja skyndade mig dit för att träffa henne innan hon skulle fara.

Laddad inför nästa helg flickor?! De hoppas ja verkligen ni är för de är JA ;D;D;D
Ååh jag har ett sånt jäkla sug efter att fara ut o ha roligt! Man tänker som inte så mycke då, haha alltså på de braiga sättet ;) hihi!

 Nu måste ja väl till o laga nån middag. Bläääää va jobbigt de kändes! Jag har ju som heller inte riktigt nån matlust så de blir väl säkert varma mackor som vanligt ;) Men he är ju som smultert!

Måste ju bara passa på att säga:
 
AMANDA ALNQVIST, DU ÄR EN SOLSTRÅLE!!!

Ha de, Pöss!

Kommentarer
Postat av: Amanda

jag vet:P

och då är du en stjärna...eller en pärla

möjligen båda, och en briljant:D

eller ett riktigt fint lovikagarn

2009-03-20 @ 16:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0