Flyttar tillbaka ;)

Min älskade far har gjort något ja så längt drömt om.. enda sen vi flyttade från mitt barndomshem Västerberg så har ja drömt om att flytta tillbaka. En dag ser ja i Annons X:et att huset är till salu igen :O så ja skyndar mig o ringer till pappa o säger till han att han kan väl ändå köpa tillbaka det :) mjo tyckte väl han, det hade väl inte vart så dumt! Det ja inte visste var då att han redan var inne i affärn :D Så kanske en vecka efter mitt samtal till han så fick ja veta att det faktiskt var så att han ska flytta tillbaka :D:D:D ÅÅh så kul! Så nu blir ja arjeplogare igen..mohaha! för alla er som nu hatar arjeplogare, nu har ni ännu större anledning ;) hehe!

I helgen var det maknad där så då följde ja pappa upp en sväng me nå grejer o sen in till samhället för att träffa några kompisar o gå en sväng där på samhället. Det enda ja köpte var faktiskt en nyrökt forell så vi sen gick hem till min bror och åt upp, för ja äter nämligen inga kolhydrater eftersom ja provar GI ;) Men det var jävligt gott. Ja blev ändå inte så länge i arjeplog innan ja åkte hem igen. Men de va ändå kul o få höra lite skvaller.. lite sådär överaskad över skaer som hänt o så men så är de när man inte längre riktigt vet vad som händer där :P

Sportlovet har gått fort.. alldeles för fort... Eftersom robert jobbat har ja som mest bara tagit dagarna som dom kommit o faktiskt börjat packa lite inför flytten :) Jag längtar så sjukt mycke! Helst vill ja bara flytta nu för ja känner mig så instängt i min etta :S Det känns inte bra att bo där längre, som det ändå faktiskt gjorde från början. Jag har ju ändå trivts jätte bra där men de känns som man måste vidare :) Utveckla livet eller va man nu ska säga ;) haha!

Tur är det ju att de inte är länge klvar innan Påsklovet! inte för att ja riktigt vet vart vi ska vara då men ja tror de blir bra vart vi än firar påsk.. eller firar o firar men tillbringar :P Antingen bler det med mamma i Sundnäs eller hos pappa i Västerberg eller med roberts familj i Gråträsk :)

Nåväl nu har ja skrivit en massa tråkigt..eller nå så nu ids ja inte längre :P
Ha de,Pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0