Längesen..

Att det var längesen ja skrev här de vet ni nog alla..
Mitt liv ser helt annorlunda ut idag än sist ja skrev, men de är till det bättre antar ja! :) Idag mår jag superbra, det känns och antagligen så syns det åxå med tanke på så många komplimanger jag får om att jag ser ut o må bättre :)
Jag bodde i våras i en stuga i skogen som låg jättefint till och bara 1 mil från Arvidsjaur. Ja trivdes till en början som fisken i vattnet men efter ett tag kändes de vara dags att röra på mig igen. Nu bor jag i en etta på samhället och är så nöjd över min fina lägenhet.

Sedan början av mars, då jag blev singel så har jag lärt känna en massa underbara människor som förgyllt min tillvaro. Jag nämner inga namn men ni vet vilka ni är <3 Min vår och sommar har innehållit en mängd roliga stunder och jag kan inte annat än minnas denna tid som en början på resten av mitt liv!

Dessutom måste jag bara få säga hur otroligt stolt jag är över min kära vän Emmelie som blivit mamma till en helt underbar pojke. Han har även en riktigt fint namn, precis som min bror, Alfred <3
Emmelie o Linus, ni har gjort något väldigt vackert!!

Puss på er alla fina människor som hjälpt mig igenom dom mörkaste dagarna o fått mig att se ljuset igen! :D

På återseende!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0