Always happy?

Varför säger alltid alla att ja alltid är glad? Är de verkligen den bilden man får av mig? Tidigare har ja då alltid fått höra att första synen på mig är typ att ja är en sur bitch lr nått men inte vet ja. Visst nog är de väl kul o höra att folk alltid tycker ja är glad men de kan ja ju säga till att dom som känner mig bättre vet hur de egentligen är ;) haha! Jag är ju faktiskt inte alltid glad. O ibland kanske man bara låssas vara glad för att slippa få frågan vad de är... om de har hänt nått osv...

Ja må ju då faktiskt säga att de vore ju egentligen väldigt jobbigt om ja nu alltid vore glad. Sånt tar ju som ändå på o ja tror inte de vore så bra i alla situationer, hihi :P

Nåja, bara så ni vet, ja är inte alltid glad :P

Ha de, Pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0