Älvsbyn hela helgen!

Fredag morgon sitter ja o min syster och solar ute på min balkong när ja kommer på att jag iallafall ska fara till Älvsbyn o hälsa på pappa som han så gärna ville :) Så det var bara skynda sig o packa o traska iväg till busstationen..
Jag klev av i Korsträsk eftersom ja skulle hem till Matilda o prova balklänningen som hennes syrra haft, o den passa som gode bra :D Guuuud så skönt o ha de där fixat ;) Sen gick ja till min farbror och träffade pappa där. Vi bjöd in oss på middag så då grillade vi o hade som mysigt ;) Sen åkte vi hem o la oss i soffan för att kolla på hockeymatchen...
Men när vi såg hur de skulle gå slog vi över på nån annan kanal men vi båda somnade som ganska snabbt ;)

Lördag morgon tillbringade ja i sängen men orkade iallafall kliva upp o då komme vi på att vi skulle åka till Lillpiteå och hälsa på några släktingar :) Det var som kul eftersom jag tillbringade min största fritid under några år i min uppväxt hos just dessa människor :) Dom har hästar och en dotter som är några år äldre än mig så jag hade väldigt roligt där, så de va som roligt att få träffa dom eftersom det var några år sedan ;) Där fick vi middag, Tacos, o sen åkte vi tillbaka till Älvsbyn.
Maja o hennes syrra o en kompis skulle på Älvsbyhus o sola så då följde ja med och låg o stekte ett tag ;) Åjåjåj så skönt!!! Man måste ju som göra nått åt den bleka kroppen man har ;)
Stannade ett tag hos Maja men for sen hem till pappa och la mig ;)

Imorse blev det inte att sova länge för pappa hade lovat sin bror att hjälpa han byta hjullager så då fick ja ju lov att följa me, men inte gjorde det något.. ja la mig framför tvn där och såg Australia :) Sen hälsade jag på Matilda en stund o kolla på hennes nyköpta balklänning.. ååh så fin stumpan va!
Orkar faktiskt inte skriva så mycke mer om dagen men ja fick iallafall övningsköra till Arvidsjaur ;) Hehe lite orolig va nog mamma men ja va faktiskt riktigt duktig må ja säga!

Nu ska jag nog ta o lägga mig tror ja... Lr kanske inte men iallafall lägga undan datorn ;)

Ha de, Pöss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0