söndag.

Jaa skitkul helg då... I fredags hade ju jag tänkt ut o festa som ja nu sett fram emot men ja kring 9 fick ja feber igen så de va ju bara fara hem o lägga sig helt i sin ensamhet! Nu är ja jävlat less på att vara sjuk.
Å inför lördagkväll bad ja robert att vara hemma med mig istället för att supa den kvällen åxå, o tur är de väl att han är så snäll så han stanna hemma med mig :) Ja o robban har laddat hem o börjat se Mysteriet på Greveholm ;) De är ju megabra! hihi. Så idag när ja vakna försökte ja väcka pojken så vi kunde fara hem till han o setta igång nå avsnitt :P Men efter en stund somna vi då båda o sen har vi väl inte gjort så mycke mer, va o hälsa på Linus o Emmelie en stund o nu for då dom två o Robert på bio men ja orka då fan int se så ja for hem så nu sitter ja här under täcket o ser istället TopModel ;)
Ja känner mig då bara sjuk.. ska ringa sjukan imorrn så får vi väl se...
De är ju som int kul o vara hängig hur länge som helst för ja hade ju som planerat att försöka bli av med några kilon, bara sådär så de inte spårar iväg men de är ju inte lätt när man mår såhär.

Ha de, Pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0