Va ska man säga...?

Ja nu har jag fått det bekräftat, killar snackar skit o sprider saker vidare som man säger... fast denna gång kom det ju inte fram på rätt sätt. Ja önskar bara att dom som nu säger allt vidare kan väl för HELVETE säga som de va! Men skit samma, är personen i fråga inte intresserad av att veta hur de enhentligen va så skiter ja då i de.

Iallafall så slipper ja då nu sitta vid min dator för nu har vi tagit Robbans dator hem till mig :) Hihi! Så jag tror nog de blir bra.. Lite bättre åxå o sitta vid ett bord med datorn för tidigare har jag ju suttit i sängen o de är ju inte så skönt alltid :P

I helgen som var så va vi i älvsbyn hos pappa o bara tog de lugnt, ja tror ja mest sov hiihi :P Vi for till Glommers o köpte en bil som pappa skulle ha o då passade vi på att köra Saaben som nu är Roberts till gråträsk så de va som små kul ;)
Ja, mer kan ja väl inte säga om helgen :)

Ha de, Pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0