Hold on be strong

Jaha Tisdag... va på Bilprovningen igen och kommer nog vara där ganska många veckor framöver :) Det är väldigt läringsrikt åsså är de ju som kul när folk man känner kommer in o ska besikta. Idag var Robert där med sin 123a ;) Jag tycker faktiskt det gick ganska bra för han, den är ju som i gott skick :) Lite små fel men det har ju alla gamla bilar så han borde fan va nöjd ;)
Å fint väder nå så helvetes! Ja for typ hem kring 2- halv 3 å satte mig o rita ett tag sen kom min syster så då for vi ut o gick en liten sväng o efter det var det dags för tvättning. Tro ni ja had nå smutstvätt?! Fyy faaan!
Åsså har ja hunnit vara med mamma o Mats till Dollar Store o handlat lite tjafs :P
Jåå ja ska då inte glömma att nämna att min lilla Hugo har kommit hit.. Wiiiiiii ;D

Ja tror att det blir en tidig kväll... Ska tvätta klart o sen blir det väl o tvätta mig själv o efter de kanske ja ritar en teckning till åsså tar ja Hugo o kryper ner under täcket ;) Han är ju så himla mysig!
Hmm.. är det något mer ja borde säga i de här inlägget..? Näe tror inte de.

Ha de, Pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0