Tillbaka till livet!

Helgen har varit fantastisk!
I fredags åkte jag buss till Älvsbyn där jag först hälsade på min farbror och hans sambo och deras lilla hund-bäbis. Vi alla åt middag hos farmor, Älgstek o potatisgratäng, hur jävla gott som helst! Sen bar det av till Piteå... pappa är ju en ängel som kan skjutsa mig nästan vart ja än vill...;D
Väl framme i Piteå blev det direkt att slänga sig in bland hundarna. Jag får ju alltid klippa dom när ja kommer för ja tror Susanne börjar bli lite lat ;) Men kul är det! Åsså har dom ju valpar på 9 veckor som det blev att sitta o pussas med!

Lördagmorgon åkte vi till bya stugan där Utsällnings- o Handlerinternatet skulle vara. Upp från Gbg hade åxå duktiga handlar Emelie Karlsson kommit så det var som vi som skulle hålla i allt o lära alla det vi kan. Dagen gick som smort fast det var inte alltför bra väder den dagen.
Kvällen tillbringade vi tillsammans med valparna o bara myste på o pratade om lite allt möjligt.
På söndagmorgon åkte vi tillbaka till byastugan oh fortsatte vårt internat :)
Även den dagen gick smärtfritt men vi alla, både tvåbenta o fyrbenta var hur trött som helst!
Så eftermiddagen tillbringade ja o Emelie i soffan hemma hos Susanne åsså lagade hon jättegod middag ;)

In till busstationen fick ja åka med hennes snygga son Tim ;) Woohooo!! Hihihi Så kl 20.20 satt ja på bussen och ja kan lova er att under hela färden satt jag o försökte hålla uppe ögona ;) För ja vet ju hur fruktansvärt ful man är när man sitter sådär o sover :P

När ja äntligen kom till Arvidsjaur skyndade ja mig hem o kröp ner under täcket... Å ja somnade garanterat direkt ;)

Idag har ja vart på bilprovningen.. det är ju nu min sista vecka där och sen är det Påsklov!! Jippi!!!
Nu väntar jag iallafall på att Matilda ska komma, ja ska nog klippa henne ikväll:)

Ha det, Pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0