Toppen fredag!

Måste börja med att tacka Majsis för i helgen, de har vart underbart o haft dig hos mig! puss på dig<3
Iallafall så va fredagen väldigt kul... på dagen hände de väl inte så mycke men på kvällen hände de desto mer. Vi for iallafall ut me nå vänner o ragga o bara hade allmänt kul ;D de va ju faktiskt en del folk ute..precis sådär lagomt ;)
Roligaste kvällen på länge hur som helst!

O äntligen fick ja känna att du bryr dig... Det betyder<3

Men idag känner jag då bara för att ligga inne o inte göra nå.. bara typ se på Tv o mörg ;D
Haha jag längtar ju typ till skolan börjar, allt blir ju som vanligt då o jag har ju ändå inget o göra i skolan så... Vardagen blir ju som organiserad o de är fan skönt. Men det har ju som ändå vart ett bra lov och faktiskt riktigt fint väder :)

Hmm.. har ni märkt att ja som slutat skriva om mina funderingar ;) hihi

Ha de, Pöss!

Kommentarer
Postat av: maja

varit roligt att var med dig gumman! :) <3

2009-04-24 @ 19:44:20
URL: http://majalundmarkheterjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0