Ja nu gör ja de för din skull EMELIE!!! :P

Ja nu har ju Emelie hunnit tjata på mig..igen! Nåja ja kan väl hålla med hon om att ja är lite dålig på att uppdatera :S Men vet ni varför? Jo, all min lediga tid lägger ja på min ädelsten, min trygghet, ena delen av mitt hjärta...joo Robert :)
Ni får säga vad ni vill med de finns inte nån som älskar någon så mycke som ja älskar Robert, de är då säkert!

Det är väl snart ett år sedan ja fick syn på han o bestämde mig för att han skulle ja ha, vad de än skulle kosta. Ja kan ju säga att en hel del tårar har det väl kostat mig. Vi har ju tidigare kanske inte haft det så bra, en förvirrad ung pojke spom typ just gått från ett annat förhållande... men ja höll ut, o idag ångrar jag det inte en sekund. Älskar dig:*


Jag har iaf köpt mig en akvariefisk. Han är blå, skitsnygg o heter Harry :D
Å föresten Emelie, du kan väl visa dig nångång.. eller iaf höra av dig?! ;)

Ha de, Pöss!

Kommentarer
Postat av: Emelie

ahahah:)Ja men jag är ju som i moskosel hela tiden:) Ska du å robert hänga med matilda och frans ut och campa i helgen?

2009-08-27 @ 09:18:06
Postat av: Nina

Jajjemän! Synd ni inte skulle följa ;(

2009-08-28 @ 15:41:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0