Jahapp

Alltså först ska ja börja att säga, skriv ert namn när ni kommenterar så jag vet vem jag ska fråga vad som menas för nu fattar ja verkligen ingenting :S Så snälla "J.N" ja skulle vilja ha en förklaring :)

Min Hugo har ju blivit pappa som ni kanske vet o hans barn är helt otroligt jävla söta :) Skulle kunna ta dom allihopa :) mohaha! Dom är väl typ 4 veckor o har nyligen börjat springa runt fastän dom inte riktigt har koll på sina ben :P

Imorrn ska vi leka med flygarna så jag ska på förmiddan vara ute på flyget o sen på eftermiddan ska ja skjutsa runt som i 142:an :) Spännande som fan! lr kanske inte men de kanske är en bra ide, lr nå :S Robert sa då att de va hans ide att vi skulle umgås me dom så ja får väl slå han ;) näe men han är ju som söt iaf :D

Kommentarer
Postat av: Emelie

Du, vi måste ju komma på något att göra i helgen:)

2009-12-09 @ 17:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0