Tjoohoo!! Klar i skolan!

Å gud så underbart, nu är jag äntligen klar i skolan ;D Hur skönt som helst! Men nu måste jag ju hitta en praktikplats o ja vet ju inte vart ja vill vara... de är fan svårt!
Åt lunch med Matilda även idag, men då blev det Bullens korv o bröd... men de är ju hur fint som helst ;)
Nu sitter jag o väntar på att mamma ska komma så vi får fara till Joanna Therese o klippa oss...
Sen ska jag vänta på att Matilda ska sluta så får vi se om det blir nån promenad idag :P

Asså ja känner mig ändå på riktigt bra humör... De flesta inläggen här är ju faktiskt ganska sorgsna men nu tusan ska jag fortsätta vara den glada människa jag är för de är ju fan ingen ide att gräva djupare diken än vad som redan är... O ja ska heller inte låssas vara svag för de är ju inte så de är ju isånafall bara mig själv jag lurar o vad tjänar de till?!

Hur som helst så ska då jag he mig iväg nu.. orkar fan inte sitta inne i de här fina vädret ;)

Ha de, Pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0