It´s a new day

Tro ni ja va nå trött imorse när ja skulle upp klockan 6 o hade lagt mig typ halv 1 eller nå ;S Fy fan! Åsså då sätta sig på cykeln o trampa iväg.. hehe tro ni lilla nina är nå otränad? haha
Satt typ o jäspa hela dan för d va så lite o göra :/ Nåja jag va bara där till lunch sen for ja hem o åt sen på sjukan. Efter det så gick ja o syrran till Konsum o handlade hårfärg åsså fick hon slinga håret på mig :) Är ju som härligt o få lite ljusare hår såhär till sommarn ;D

I eftermiddag har ja ju som bara tagit de lugnt, hann ut o ragga me Johan en sväng o pratade lite.. de va ju som kul:)
O nu sitter ja o väntar på att Lillan ska äta klart så vi kan fara ut o busa ;) Hoppas hon är på bushumör!

Asså fattar ni så himla fint väder de är! Solen lyser ju heldagarna!!! Tur de för det lyser ju upp humöret en aning o de är ju som bra så ja inte bara ligger o deppar.

Igår kväll va pojkarn o städade ur garaget dom fått låna. Tro ni de blev nå vattenkrig me vattenslangen?! ;) Joodå nog blev de det synd man typ blev blötast av alla o frös som ett as! Efter dom var kvar där for vi hem till Linus o spela kort :) Vi spelade Plump, för er som nu vet vad de är ;) Ja komme då int sist iallafall så jag är nöjd :D

Konstigt nog så känns man som sliten efter helgen...;) Å ja håller dessutom på att vara förkyld igen :/ usch! Men hoppas de går över. Men det var faktiskt längesen ja hade en sån överlag kul helg! Man måste ju se till så de blir så igen ;)

Ha de, Pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0