Ja blir ju rörd!

Asså vet ni igår...
På kvällen hade varken ja eller Fredrik så speciellt mycke för oss så vi bestämmer att han ska hämta mig åsså ska vi hem til han o dricka kaffe.
Innan vi far hem till han kör han in på OK i skulle tanka o när han kommer tillbaka efter att ha vart in o betalat har han en blombukett med sig som han ger till mig, till mig.. kan ni fatta, första gången jafår blommor av en kille! Ja fick ju nästan inte ut ett ord, ja va rent så rörd! Världens gulligast kille alltså!

Sen så far vi allafall hem till han o kokar kaffe, tar fram fikabrödet o slå på en film... Black Jack ;) jeklars åxå vilken film ;D
Åsså blev de sen en vända på raggen me Jenny :) Fin kväll de där ;)

Ha de, Pöss!

Kommentarer
Postat av: Sigrid

jag såg att du hade nå bilder på fida från balen 07 och på dig då jag gjort frisyr på pixbox. undrar om du kan skicka. ska visa en tjej som jag ska göra på i storuman vad jag gjort. snäll skicka! kram

2009-05-10 @ 15:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0