Ni får mig att må dåligt..

Nu ska jag säga som det är en gång för alla. När jag o Robert blev tillsammans hade vi det inte så bra på grund av det han gjorde mot mig. Men tiden har gått o jag har kommit över vissa saker, men bara vissa.. för ska någon hela tiden dra upp sådan som tidigare hänt så kommer jag ALDRIG att bli lycklig, o önskar ni mig så ont så säg det då bara åt mig. Jag klarar inte av att hela tiden få gå igenom samma process om o om igen för det gör att jag gräver min egna grav.
Visst, nu har jag ju några solstrålar i mitt liv som gör allt lite lättare men tyvärr kan inte dessa personer få vissa att åxå glömma det som vart. Det som rör mig är något jag själv tar upp o funderar över o ber om råd när ja känner för det. Annars vill jag inte att någon annan utomstående lägger sig i mitt liv...
Robert är den jag älskar, min bästa vän o de spelar ingen roll vad som tidigare hänt för ja kommer inte lämna honom o jag vill få leva i nuet med honom. Jag vill glömma det som vart!
Det vet ja att de kommer kanske alltid finnas såna människor som gillar att prata, inte mig emot, men inte om mig. Har ni något att säga om mig, kom till mig då?! För det är så jag vill ha det.
Visst, i den här kommunen är det nog inte alltför lätt men ni kan väl prova iallafall?
Så kort sagt, jag sköter mitt liv o ni sköter....ert... liv! Väldigt enkelt :) (Y)
Jag tycker det är skönt att få reda ut saker som verkar vara ett frågetecken.

Ha de, Pöss!

Kommentarer
Postat av: Anna

Bra skrivet! :)

2009-09-24 @ 08:42:56
URL: http://candyball.blogg.se/
Postat av: Nina

Jamen vet du Anna jag håller på o va less...!

2009-09-24 @ 16:16:54
Postat av: matilda

Visst äre ;) man börjar ju rent längta till vintern :) så vi kan ta ut jordgubben på en sväng om ;)

2009-09-24 @ 23:07:56
URL: http://matildafuck.blogg.se/
Postat av: Anna

Joo jag förstår att du är less, jag är också jävligt less allt! Varför ska folk alltid lägga sig i andras liv, varför inte bara sköta sitt? Men skit i vad dom säger fast det är svårt! Men du vet ju vad som är sant och inte, skit i vad dom tycker och säger.. dom kan ju inte ha så mycket till liv om dom går och pratar om andras hela tiden! Och Arvidsjaurbor kommer aldrig direkt och säger vad dom tycker om dig osv . kanske på fyllan då, men inte annars, dom är alldeles för feg!



Men hoppas allt löser sig i alla fall! :)



2009-09-28 @ 08:33:24
URL: http://candyball.blogg.se/
Postat av: Nina

Ja du är klok Anna! Näe men visst är det så men ja önskar bara att folk kunde komma fram till mig för det finns inget skönare än att lätta hjärtat rakt i ansiktet på någon o verkligen tala om vad man tycker... Hoppas du har det bra!

2009-09-28 @ 19:06:51
Postat av: emelie

nu du nina är jag lite små tjurig. nu måste du snöra in ett inlägg. för nu har det gått för länge igeeen! ;D

2009-10-01 @ 11:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0