<3

Bröllopet i Iskyrkan var väldigt fint. Marie o Hans var så vackra! ojoj.. man börjar ju själv fantisera om att gifta sig :) haha

Lördag kväll åkte ja robert linus o emelie mot Akkanålke (lr hur de nu stavas) för vi var lite spöksugna.. men va fan, vi hitta då inte ens dit :S värdelösa vi va :P Nåja sen fick ja ont i huvudet o for hem o sov i lagom tid :) Söndag och alla hjärtans dag... Robert o pojkarna började med en tur på Prästberget medans ja matilda o emelie ragga runt i de fina vädret ;)
Min älskling hade köpt en nalle och några gelèhjärtan till mig :$ skitsöt! Ja älskar han!<3

Idag så är de måndag o min dag började med en jävulsk huvudvärk..migrän så ja tog mig tyvärr inte på skolan idag.. O dessutom är det fint väder så man hade gärna tillbringat sin dag utomhus. Men de blir väl bättre snart får man hoppas :P

Ja gud bevare dom alla människor som inte kan låta andras liv vara... amen!

Kommentarer
Postat av: emelie

Amen!!

2010-02-15 @ 20:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0