En åsikt...

En åsikt... Det är vad alla måste få ha. Det är inget skit snack när man pratar om åsikter, så länge man kan stå för de man tycker! Allt jag säger om andra de står jag för, för de är mina åsikter. Nu hade jag skrivit ett inlägg med min åsikt, som jag står för. Men då kommenterar ni med en massa skit snack som ingen verkar stå för, för ni vill vara anonyma?! I frågan om att växa upp kan man ju verkligen se de på olika sätt. "Vi" kommer alltid att prata om andra, som alla gör, men har man vuxit upp så törs man stå för de man tycker och säger... Så törs ni inte stå för de ni skriver, skriv inget då för de är bara barnsligt!

Emmelie, jag är mycket tacksam över dina åsikter i sommras!

Föresten, ni känner inte mig, umgås inte med mig... Varför i hela friden bryr ni er om vad ja tycker? O vad ja skriver?! Mycket märkligt..(o vuxet)!


Kommentarer
Postat av: Anonym

du och dina åsikter! du är så satans mogen nina, vet du det! du har verkligen växt upp.. herregud... haha, verklgen skrattretande! man kan ha åsikter, men du behöv fan inte ha åsikter om andras liv i EN BLOGG JÄVEL som du fan inte ens känner!!!!!!!!

2011-10-11 @ 22:15:21
Postat av: Nina

Skratta på du... men jag får skriva vad ja vill i m in blogg för jag hänger inte ut någon (har du tänkt på att detta kanske nu handlar om några i en annan kommun?!), o du ser... du törs fortfarande inte stå för de du skriver så lägg ner.

2011-10-12 @ 08:36:23
Postat av: Emmelie

jag tycker att det är så roligt att folk vågar skriva så mycket om att vara mogna osv men ändå kan man inte ens skriva ut sitt namn så att man får veta vem det är som tycker vad. Men men.. Jag är då omogen jag i alla fall! :)

2011-10-12 @ 18:25:49
Postat av: Nina

Ja Emmelie vi får nog fortsätta vara omogna tillsammans då :) För de är ju då bara vi två som är de så nå få vi vett säkert roligt ;)

2011-10-13 @ 09:55:51
Postat av: håller me

stina gjorde ju en gossip blogg om allt som hände i arvidsjaur och hängde ut folk och va dum i skallen.varför bli ni sinne på nina då hon törs säga som hon tyck? de tordes ju aldrig stina göra! hon skrev med hemlig identitet (även om de inte var så svårt att lista ut) önskar de fanns fler som nina!

2011-10-15 @ 02:50:58
Postat av: Anonym

SÅ jävla sant!!!!!

2011-10-15 @ 17:57:58
Postat av: Stina

Förövrigt var jag ju inte själv som startade den bloggen.. Men ni kan jätte gärna sitt och skriva om mig i era bloggar :) De får mig att känna mig mer mogen än vad just ni är.. För just nu är ni inte bättre än mig som skrev gossips bloggen. Men är jag så betydelsefull för era liv att ni ska skriva om mig i era bloggar så varsegod och gör de :) De rör mig inte i ryggen eftersom ni inte har en betydelse för mig :) Visst jag var omogen dum i huvudet and so on.. Men man kan ju faktiskt inse sina snesteg i livet. Ajja hoppas ni fick mer att snack om nu så ni har något att diskutera om :) Ni får ringa om ni så gärna vill skriva eller säga att jag är helt spräng om ni nu vill de :) Have a nice life!

2011-10-16 @ 21:59:54
Postat av: Anonym

ingen av oss ta då våra kompisars killar

2011-10-17 @ 07:53:06
Postat av: stina

Och då är de så roligt att diskutera om mig i bloggar? Sluta bry er i mitt och fokusera på erat istället. Men mår ni bättre utav att göra de så är jag glad att kunna hjälpa er :)

2011-10-17 @ 08:22:50
Postat av: Nina

Fortfarande så tycker jag frågan om mognad är väldigt intressant..!?

2011-10-17 @ 14:01:27
Postat av: Anonym

alltså lägg ner! ni bry er ju fan mer än vad dom personer de handlar om.. nu få ni ju ta och ge er!!! och alla som kommenterar eller skriver något är väl mer eller mindre omogna allaihopa!

2011-10-17 @ 22:49:37
Postat av: Anonym

men herre gud varför är de så svårt att acceptera vad folk har för åsikter?! vill folk fortsätta kommentera så låt dom göra det då. om stina eller nån annan tyck he är fel av dom som göre behöver ju dom inte läsa. ni är lika omogna å pinsamma som resten av oss lär er leva med de för fan

2011-10-18 @ 11:14:13
Postat av: Nina

Det är min blogg, o där skriver ja vad fan ja vill. Klarar ni inte av att läsa så läs inte då?! Kommentera då inte heller?! Så ni som inte har något på min blogg att göra, ni ska lägga ner! För jag kommer fortsätta skriva mina åsikter där, punkt slut.

2011-10-18 @ 13:05:22
Postat av: Anonym

"Men man kan ju faktiskt inse sina snesteg i livet"



Men tydligen INTE du STINA. Vet att de är ju inte första gången du gör så här mot en "kompis"

2011-10-18 @ 13:40:40
Postat av: Anonym

hahahah, alltså jag dör av skratt! ni är så jävla pinsamma att resten vore sant! inte första gången? ni har fan ingenting till liv så ni sitter här och trycker ner folk ni vet att ni kan göra det med! så jävla paptetiska ni är. red upp era egna liv för fan! FOLK få tycka och skriva vad fan man vill, men ni går fan över gränsen allihopa! men det visa ju vilka jävla människor ni är. fan inte någon respekt alls.

2011-10-18 @ 13:54:07
Postat av: Anonym

kan ju då säga att era pojkvänner är väl inte dom bästa! det här var ju inte första gången det händer i arvidsjaur och absoult inte den sista..

2011-10-18 @ 13:57:18
Postat av: emmelie

Hur roligt skulle det inte vara om alla vi kunde träffas och säga det här rakt till varandra i stället? På så vis skulle ju ingen kunna vara anonym. Kasta in lite sprit också så skulle det här vara bästa kvällen ever! Vi är lika omogna, patetiska och tragiska hela högen. Kom hem till mig på fredag så kan vi ha en riktig tjej kväll:)

2011-10-18 @ 14:12:52
Postat av: Anonym

sant! fattar inte varför alla ska bara ösa på hela tiden.. lägg ner! och nina, du få skriv vad du vill i din blogg. fortsätt med det, ingen ide att bry sig om dig eller någon annan. fattar inte varför inte alla bara kan lägga ner. hänt ha hänt, och så är det!. är ju bara låta det vara.

2011-10-18 @ 14:28:03
Postat av: emmelie

Jag fattar inte det här riktigt. Stina och hennes vänner tycker inte att det är fel att göra som hon gjorde mot en kompis. Men Stina och hennes vänner tyckte att det var fel av mig att umgås med Linus. Anldeningen till att det var fel var för att Stina tycket om Linus och jag visste det. Men ändå är det mer okej att göra som hon gjorde, än som jag gjorde. Förstår ni vart jag vill komma? Alla vi som är delaktiga i det här har gjort fel och misstag. Och det har alla rätt till att göra. Jag kastar inte skit på någon nu, men jag tycker ändå att det är fel att bli arg på Nina för att hon SÄGER OCH STÅR för vad hon tycker i stället för att gå bakom ryggen på folk. Men det är väl så det är här i älskade Arvidsjaur. Så länge man pratar bakom ryggen så är det okej.

2011-10-18 @ 14:53:38
Postat av: Anonym

nej de är inte första gången hon gör så, du kan fråga henne själv.

2011-10-18 @ 15:03:25
Postat av: Nina

Ja kommer att fortsätta skriva på min blogg om det ja vill. Ja kan sätta lösenord på den om ni som är så nyfikna inte kan hålla er ifrån att läsa?! Vill ni att jag gör det? Ja skulle kunna göra det för er skull om ni inte har annat att göra än att sitta o läsa andras bloggar o kommentera anonymt för då sparar ni ju er dyrbara tid!

2011-10-18 @ 15:06:23
Postat av: Anonym

nog är det mycke sant i det du säger emmelie... och så är det då verkligen alla gör misstag eller kommer att göra det någon gång! spela ingen roll om de handlar om pojkvänner vänner eller annat... misstag görs alltid ingenting som kommer gå att komma ifrån. jjag ska sluta kommenetera nu det förändrar då ändå ingenting.. alla gör som dom vill,,.... jag skiter i det här nu. som ni säger det fins annat att lägga sin tid på.. dom är ju med varandra nu och anna hon gör gör säkert andra saker.. dom bry sig inte i det hära så varför ska man göra det själv.

2011-10-18 @ 15:38:51
Postat av: Stina

Shit alltså.. nu får ni ju ge er? Vill ni mig något ring för helvete. Nej jag påstår inte ätt de jag har gjort är rätt. De va helvetes fel av mig. Jag är ingen riktig vän. Jag är fan inte gudsbarn heller. Och nej de va inte första gången. Jag har inga vänner och de är mitt alldeles egna fel. De finns ingen som tycker ätt de jag gjort är rätt? Där har ni de ni diskuterar. De vårt verkligen inget sånt här liv när de har hänt andra i Arvidsjaur.. men jag förmodar ätt jag har vart när folk och säkert snackar massa om er eller de har jag. Och förmodligen var de svartsjuka. Ge er för fan bara. Alla snackar skit om alla men ätt de har kommit till en sån här nivå är sjukt.

2011-10-18 @ 16:37:26
Postat av: Nina

Verkar inte bättre än att ja måste sätta lösenord på bloggen.

2011-10-18 @ 19:39:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0