Verkar visst funka!

Efter att man fått höra om det värsta som kan hända ett förlovat par, så blir man nästan förbannad när man ser idioterna tillsammans vara ute o ragga på samhället! Att inte folk skäms!? Tänk att man aldrig slutar förvånas... Fastän ja inte känner någon av dom tre så kan ja faktiskt inte bara skita i de, för egentligen har jag väl inget med det att göra men ja tycker att sådär beter man sig inte mot en som man sagt att man älskar, o inte heller mot en vän!
O sen då dom idioterna som stöttar detta o tycker det är okej... Folk borde skämmas ta me fan!!!

Ja bra då hade ja fått ur mig det! :) imorgon bär det av...;) spännande!!

:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan ni fan sköta erat eget ist! Du och dina "kompisar" som snacka skit om dig var och varannan dag. Ta då och håll reda på erat eget liv. Precis som du skriver du känner igen av dom, så håll då fan bara käft istället! Ni kan verkligen inte sluta bry er i andras liv, ni måste bara skriva i era jävla bloggar nåt de händer nagot. Ni är tamme fan pinsama ni också.

2011-09-30 @ 09:59:23
Postat av: Anonym

Fast hur bitter är du??? Vad vet du om hur folks förhållenden har varit och varför det tar slut..spec då man inte känner dom. Man kan inte styra över sina känslor eller bestämma vem man ska bli kär i, som vuxen måste man väl själv få bestämma vem man ska vara tilsammans med...Att man är förlovad betyder väl inte att kärleken aldrig tar slut? Kan man int glädjas åt att folk träffar någon dom vill vara med och att folk slipper leva i förhållanden ´där man inte är älskad.. Om du ägnar dig åt ditt liv och inte snackar så mycket skit om andra som du inte känner.. Ta och titta dig i spegeln du är långtifrån perfekt,men att utse sig själv till någonslags moraltant och tro sig vara förmer än andra är en vidrig egenskap...

2011-10-03 @ 21:32:28
Postat av: en vän!

du är grym nina!! du står alltid för de du tycker och är inte rädd för att ta någon skit! jag tycker du är awesome!!

2011-10-04 @ 22:55:36
Postat av: Anonym

hela arvidsjaur tycker ju dom är dum i skallen!

2011-10-05 @ 12:41:24
Postat av: Anonym

Men hela Arvidsjaur?

Känner ni hela Arvidsjaur?

Hört att folk varken bryr sig eller så accepterar de att de har hänt.

Och att folk som inte ens känner dom ska väl inte ens lägga sig i. Dem som lägger sig i har oftast många spöken i sina garderober. Jag kan lova att deras killar eller deras flickvänner är inte gudsbarn ;) Så ibland ska verkligen inte folk vara så stora i käften, fort kan de komma ut saker som verkligen inte någon vill att de ska komma ut.

Va vuxna och sköt erat eget liv istället.

För vad var de jag läste i en blogg för ett tag sen, dem som lägger sig i andras liv och ska snacka en massa skit är avundsjuka! Lev efter de ni säger!

2011-10-05 @ 15:51:03
Postat av: Emmelie

Om man inte gillar det Nina har att säga behöver man ju inte läsa hennes blogg!

2011-10-05 @ 15:52:57
Postat av: Anonym

Alla har rätt med sina egna åsikter, så är de bara.

2011-10-05 @ 17:51:15
Postat av: Anonym

då är ju frågan emmelie? du har skrivit själv i din blogg att folk tycker så mycke om bry sig så mycke i dit liv. och skriver hur mycke du tycker illa om folk som skriver saker om andra dom inte ens känner eller ha med att göra i ditt förhållande. och jag vet ju hur du snacka om nina, typ senaste i sommras! och du behöer inte säga att du inte ha gjort de, för det vet jag med all säkerthet att du har gjort! alla ha rätt att ha åsikter, så vi skriver väl här hur mycke vi vill eftersom nina ha ju verkligen tagit sig rätten till att skriva ut de här som hon inte ens vet ett skit om. eftersom hon ha inte sett nånting av de som hänt. och hon känner igen av dom. och om de är så rätt de nina gör så varför inte starta en blogg där vi kan skriva ut allt som händer i arvidsjaur! för tydligen så är de ju de enda rätta att skriva ut saker man fan inte vet ett skit om!

2011-10-05 @ 22:38:43
Postat av: Emmelie

Bara för att jag tycker en sak så kan jag ju inte räkna med att mina kompisar tycker lika som jag. För dom som umgås med mig får ha en egna åsikter. Vad jag menade i min tidigare kommentar var bara att i ställe för att slösa energi och bli irriterade över det Nina skriver kan man ju faktiskt sluta läsa hennes blogg. Och tycker ni inte om min blogg behöver ni inte läsa den heller.

2011-10-06 @ 09:44:13
Postat av: Anonym

Nä det är sant, men jag kan fan inte förstå hur man ens kan skriva ut såna hära saker i en jävla blogg om folk man inte ens känner! jag tycker det är helt jävla sjukt. vad beror de på? ja, de kan man undra.. kanske inte ha det så bra själv så man måste rota i andras liv och förstöra.. man kan sluta läsa, men man kan sluta göra så här och beste sig som en vuxen människa. och lägga sin energi på annat är sån här skit.

2011-10-06 @ 12:04:49
Postat av: Anonym

fast folk får snacka skit om varan men inte skriva sånt hära på blogarna?

2011-10-08 @ 13:08:35
Postat av: Anonym

Haha, ja men de är ju samma sak verkligen! Tycker man vara är sjuk i huvudet när knän skriv ut saker man inte ha någon aning om. Men gör som ni vill, för ni verka må bäst av ätt trycka ner folk. Sjuka jävlar.

2011-10-08 @ 15:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0