Nya tag

Året slutade på många olika sätt, både bra, dåligt, konstigt o lite komiskt! De sista dagarna funderade jag ganska mycket på vad jag har eller inte har. Bra vänner har jag, en underbar pojkvän har jag, två fantastiska hundar har jag, ett trivsamt hem har jag... Tja egentligen de jag behöver! Eller ja, ovänner har jag visst åxå, såna människor som ja aldrig pratar eller umgås med. Kan man va ovänner om man inte från början vart vänner???? Nåja, de där är ett kapitel för sig o skriver ja något mer så kommer de några komiska anonyma kommentarer på detta inlägg, så vi skippar det denna gång ;) Nästa gång ja skriver kan de fort komma men inte nu :)

Det ja däremot inte har, de är: den utbildning jag vill ha, de jobbet ja vill ha, pengarna jag vill ha för att kunna förverkliga mina drömmar! Fast allt de där är nog sådant ja kan åstadkomma så i år ska jag börja på den listan!

De kan bara bli bättre, de är de vi hoppas på iaf ;)

Pöss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0