Min älskade älskade älskade...

Kan ni förstå känslan då han sitter o ser mig rakt in i ögonen o jag vet att imorgon kommer jag svika honom..
 
Hur kommer jag klara av detta?? 
 
Till min Castor:
Du kom till mig och Robert en dag och förändrade våra liv.. Din glädje ooch din charm! Du har gett mig så otroligt många fina stunder och jag hoppas du kommer bli lika älskade som du alltid varit hos oss <3 Jag är ledsen att det blev såhär men det är för din skull.. Jag kommer aldrig glömma våra stunder tillsammans och jag hoppas du förlåter mig för detta beslutet. Min för evigt älskade Castor <3
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Thea

Styrke kramar till dig <3

2013-09-16 @ 19:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0