Heartbroken heartbreaker!

Kom just hem... Blev en kort dag i skolan men ja palla fan int vara där, jag har ju ändå inget att göra där. Blir väl så jag fortsätter min praktik på bilprovning. Finns väl inte så mycke annat att göra!
Men nu känner jag mig iallafall väldigt sugen att krypa tillbaka in under täcket ;D Är faktiskt inte så trött men bara allmänt mys-sugen :P Synd bara man måste ligga själv... =/

Ja fattar inte varför ja fortfarande känner såhär..
Mer än två månader har gått men de känns som igår. Jag har aldrig vart med om dehär förut o ja vet fan inte hur ja ska ta mig ur det..?! Det fattas något, så är det bara. Ja klarar inte att fylla ut hålet i hjärtat med något annat utan ja tror bara jag måste försöka sy ihop det o se hur länge de håller...
Har ni någon gång hört uttrycket:

Vi delade på kärlek, jag tog kär o du tog lek!


Tycker iallafall det är väldigt bra sagt...

Ha de, Pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0