I´m really sorry!

Fredagkväll hade jag egentligen tänkt ligga inne o tjocka mig o kolla på tv men Maja tyckte väl kanske inte de så jag följde med henne tillbaka till samhället åsså for vi till Amanda :) Där va det lite folk iaf o vi badade badtunna o hade det mysigt... :P
Faktiskt en väldigt bra kväll förutom att jag verkligen fick inse så mycke fel ja gjort...
Ja borde fan ha berättat nått för jag vet ju själv hur det känns. Men nu kan jag inte spola tillbaka tiden o ja hoppas det löser sig för såhär vill jag verkligen inte ha det!
Förlåt!

När ja vaknade imorse kändes de precis som ja hade blivit förlamad i nacken... ja kunde nästan inte röra huvudet o de har hållit i hela jävla dan!!! Fuck!
Vi har som vart ute hela dan, gode kul faktiskt eftersom både Maja o Matilda var med :) o kört skoter o tolkat me bobben o bara myst på ;D

Ikväll däremot ska jag bara ligga inne o se film o hoppas på lite bättre tider... Åsså kanske de blir nån sväng med skotrarna imorrn åxå om det är lika fint väder o sen på kvällen får ja väl se hur ja gör, om ja följer med Amanda o Maja till Amandas stuga lr om jag far till Arjeplog. Ja vet som inte riktigt vad ja vill just nu..!

Hur som helst så ska jag väl lägga mig o försöka vila nacken o samtidigt vänta på mat..

Ha de, Pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0