Livet som en berg- o dalbana...

Ååååh, mitt humör går verkligen upp o ner! Ena stunden är ja hur glad som helst o nästa sitter ja o gråter :S Kan verkligen inte fatta varför ja känner så...
Jag vill verkligen härifrån just nu! Synd ja inte hann med bussen till Älvsbyn i eftermiddag men men, ja far ju då dit imorrn så ja får väl typ ligga i dvala tills bussen går.
Åsså blir de så jag far till Piteå antingen imorrn kväll eller på Lördag morgon...

Dagen var faktiskt ganska jobbig, hade mensvärk av dess like o ville helst bara spy! Gjorde ingenting på mattelektionen..lite mer på bilden men var helst slut när det var dags för idrott. Åsså tror ja de är något med mitt blodvärde för ja känner mig så konstig :S

Å vill ni veta en sak..? Det är snart Påsk!!!!
De har ju för fan gått hur fort som helst.. Såg idag treorna provade sina stundentmössor. Tänk om det ändå va så man skulle ta studenten. Nu känns de ju lite jävligt att det är andra gången man går ut ettan :/ men men.. egentligen inget ja ångrar.

Ha de, Pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0