Sammanfattning av mitt lov :P

I tisdags när ja följde syrran o handla så ringer pappa och säger att han var påväg genom Arvidsjaur ner mot Östersund med ett hus från Älvsbyhus... Å jag som nu älskar att åka lastbil tvärpackade mina saker och följde med. Vi var framme där kanske 9-10 nånting å då fikade vi lite åsså la vi oss :)
Morgonen därpå lastade dom av alla lastbilar o kring 10 bar det av hemåt..
Va väl i Arvidsjaur ca 18 å då åt vi middag hos syster åsså följde jag med till Älvsbyn.

Väl framme i Älvsbyn for ja o hälsade på Majsan :P hihi! Vi satt o prata en liten stund sen for ja till framor o fika lite men då började sängen verkligen locka!
10.50 Torsdag morgon satte ja o Majsan oss på bussen o drog tillbaka till staaaaaaaaan ;) näe, men Arvids ;)
Men ja ork fan inte berätta så mycke om den dan för de hände faktiskt inte så jäääävla mycke ;D

Iallafall så är det nu fredag o vi ligger här i sängen o mörg som nå jäääävla idioter :P o när vi gjort de klart ska vi väl iofs fortsätta vara idioter men vi ska väl iallafall förflytta oss o kanske stoppa i oss nå föda ;D

Ha de, Pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0