Svar till dig Jennifer...

Förklaringen ja vill ha är hur du kan ha sånt medlidande för mig när ja inte ens vet över vad. Jag sörjer inget o har verkligen inte ont. Ja kan tänka mig vad det är du tror jag är ledsen över men vet du, de stämmer verkligen inte! Skulle jag lyssna på vad alla idioter hade att säga så skulle ja väl må så psykiskt dåligt att ja låg på psyket. Men vet du, om det nu är över min pojkvän ja ska sörja så kan ja ju bara säga så att han är den bästa pojkvännen man kan ha o de kan aldrig nån annan lura i mig att han inte är! Hur andra människor har det kan man väl ändå intre heller gå o tänka på hela tiden, hur dom lever sina liv är upp till dom men visst, tycka synd kan man alltid göra men eftersom ja inte kan ändra något för andra så bearbetar jag istället mitt egena liv! Jag har verkligen ingen aning om vad du ens tycker synd om mig för!?

Kommentarer
Postat av: J.N

Du behöver inte bli arg Nina, jag ville bara att du skulle veta att det finns folk som tänker på Dig. Jag tänkte att Du kanske behövde lite omtanke efter det som hänt Dig. Det pratas ganska mycket mellan oss vuxna också ska Du veta. Jag trodde att Du hade lämnat honom efter det han gjorde mot Dig, men Du är stark som stannar kvar. Jag skulle uppskatta om vi kan ta det här över mailen istället. Alla behöver inte se vår dialog.

2009-12-12 @ 16:27:12
Postat av: J.N

Då behöver jag Din mail. Jag antar att Du vill ha lite privatliv, det är inte så roligt om alla ser ens innersta tankar.

2009-12-13 @ 09:50:40
Postat av: Lillan

Hej nina gumman:) jag tycker du ska skita den där jennifer.. För allt är bara bullshit! Säger att de pratas mycke bland oss vuxna, haha skit kul.. Vuxna pratar inte ens om 'rykten' som ungdomar! Och komenterar verkligen inte deras blogg och sen pratar privat liv.. Komiskt! Nina, tro på du och robert för antagligen så är många svartsjuk! Hade de vare någon sanning så hade den här personen kunna berätta vad, sånt gör så kallade vuxna! Äh, nu Ids jag inte skriva mer! Men ha de bäst:)

2009-12-14 @ 08:26:55
Postat av: Nina

Haha ja men detta är ju fakitskt gode komiskt. näe folk sitter o säger att du skiter väl i andras liv o inte orkar lägga ner tid på de men ändå kan man liksom sitta o skriva såhär på nån annans blogg. ja tycker de berättar en hel del om hur dessa/den människan är men avundsjuka, det är nog ordet som följer mer hela vägen genom detta idioti ;) När kommer du o hälsar på raring? Kram

2009-12-14 @ 10:43:00
Postat av: Lillan

Haha, alldeles rätt;) jag kommer hem till jul och är hemma några dagar:)

2009-12-14 @ 13:18:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0