Emelie är bakis o ja är dålig i magen!

Fredagskvällen tillbringade jag i malå med mion syster o hennes pojkvän :) Full blev ja iallafall o ja, mer finns väl inte att säga om kvällen :P
Igår, Lördag drog vi tjejer igång o festa igen. Vi startade upp hos Anna Renberg sen drog vi till Häggbom där vi nog kanske inte riktigt va välkomna, konstigt nog! Någon verkar ha förgiftat honom eftersom han faktiskt "vart" en väldigt nära vän till oss alla :S Hur som helst så fick jag då höra en massa jävla dynga! Så jaa tjejer, ni gjorde faktiskt min kväll bättre... för nu fick ja säga öga mot öga vad ja tycker. Fjortis-snack, om ja ska vara riktigt ärlig! Tack underbara flickor för pratstunden *leeeeer* Mohahaha! Me like!!!

Åsså såg ja en übersnygg kille igår... grrr!
Ja min pojkvän alltså, så fuck you!

Ha de, Pöss! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0