Vems lag? Vems sida? Ja, MIN!

I dessa tider vill jag bara tala om för er alla att såhär är det:

Jag står på min egna sida med mina egna åsikter o vad andra bråkar om de skiter ja fullständigt i, har någon gjort mig illa så är de ju antagligen de ja inte tycker om personen för.
Jag behöver därför inte rådfråga mina vänner vad ja ska säga eller kanske till och med ha med någon person när ja kanske ska prata med den som gjort mig illa.
Det är faktiskt ganska sällsynt bland vissa tycker jag men gör ni så, inte mig emot, ja klarar mig!

Men inte vet ja, vars kommer egentligen detta bråk från? Är det personer som mår så dåligt psykiskt att dom måste förstöra för andra eller är det enbart rent idioti?! Det är faktiskt den frågan ja helst skulle vilja ha svar på för resten, de vet ja nog redan ;)

Smöra, det gör man på mackor... inte för människor o ja lovar er, nog må ja se blåst ut, men sånt är inte fallet! Ni, kära människor har lärt mig skilja på falskthet, ärlighet, sanning och lögner så fortsätt...fortsätt med detta för ja blir så helvetes nöjd av dessa barnsligheter. Åå då menar ja NÖJD! Att ja äntligen har något att skratta åt ;D TjooooHooooo!!!

Dessutom vill ja bara tillägga att de är ganska fränt att ett bråk såhär fort kan flytta sig till internet för de är ganska spännande nu för tiden o läsa vad alla skriver, för idag hamnar man väl hos polisen så fort man vill prata med en människa via telefon, så de är ju bäst vi håller oss här.. där dessutom hela världen får höra ;)! MOHAHAHA!

Ha de, Pöss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0