Typ cancer i håret? ;S

Så fort jag slog upp ögona fick ja se något underbart... tihi:$ Det var väl kanske inte det smartaste men ja vet inte hur fan ja ska göra!?

Nåväl.. på skolan va ja trött som ett as, ja satt me boken och försökte läsa men de gick fan inte... På rasten tog ja o Elina vår lilla paus i omklädningsrummet ;) Då blev ja faktiskt lite piggare men då kom istället huvudvärken *suck*!
Å vid lunch ville Matilda o äta med mig så då stack jag från skolan... Vi åt på Afrodite, hur gott som helst!!

Sen följde ja med Frida hem åsså fick hon hjälpa mig att ta bort löshåret :P
Men herre gud, vilket jävla jobb... o ont gjorde det. Nu kan ja då passa på att säga att jag har dubbelt så lite hår som innan jag satt in de. Så nu blir det väl att klippa page lr nå ;S Lika bra att passa på att göra nån ny frisyr när det ändå ser ut som ja har cancer i håret.. lr det såg då iallafall ut så medans vi höll på o ta ut de :P

Ja blev bara så "Matilda-sugen" sen vi va klar så ja for dit o hälsa på en sväng... De va bara Frans, Matilda o Robert där o dom låg o såg på tv så de va som smultert :)

Å fy fan ja känner mig inte taggad att fara på skolan imorrn.. men däremot att fixa till äckel-håret :P

Ha de, Pöss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0