Det närmar sig..

Nu är de minsann inte länge innan jag börjar i Umeå :) Känns riktigt spännande! Min rara far har hjälpt mig hitta en lämplig bil att pendla med. Den är inte snygg men billig :)

Var till Umeå igår eftersom ja följde min syster med hästen till ATG Kliniken, så då passade ja på att hälsa på hos uppfödaren och fick kika på valparna som nu är 6 veckor.. riktigt söta! Blir roligt att vara med när den andra kullen föds som jag har stora förväntningar på och det är ju ur den kullen ja kanske behåller en.. men vi får väl se om någon av valparna duger ;) Har hur som helst börjat fundera på några namn som skulle kunna passa bäbisen men ja avslöjar inget :)

Annars händer det inte så mycket, känns som man nu bara väntar på sommaren.. och det gör jag bäst med att anmäla till olika utställningar. Verkar bli Finland en del i sommar :)

Slut surrat... Pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0