Umeå, here I come!

Det absolut bästa som hänt mig på väldigt länge är det att jag fått jobb i Umeå på en djurklinik. Så 1a maj kommer jag att börja där på Veterinär'n På Röbäck!!! :D fatta så underbart att få jobba med mitt stora intresse! Jag kommer att på på en kennel under veckorna och köra hem till Arvidsjaur på helgerna :) Då kanske man tar med sig en valp hem... Vem vet ;)
Nåja nu slipper ja då iaf hemtjänsten och det känns bra med tanke på hur vissa betett sig.

Idag kom brevet från Skatteverket och jag blev minsann inte besviken! Det blev faktiskt ännu bättre än förra året... Och då var det ändå inte illa ;) Gryyyyyymt!!!

Åh, livet leker! Veckan och Påsken tillbringas i Gråträsk så man bara mår<3
Pöss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0