Sunderbyn...

Ja idag har jag och Thea haft en liten road trip till Luleå. När jag ändå hade en tid i Sunderbyn så tänkte vi att de va väl lika bra att förbereda sig för lite shopping ;) Iallafall så gick läkarbesöket väldigt snabbt... Läkaren skrev ut några piller och sen va det över?! Jävligt konstigt tycker jag, han kolla inte ens blodtrycket eller något!! Är det inte mer noga än så när man skriver ut piller som har med hjärtat att göra?? Nåja jag får väl kolla upp lite på egen hand innan ja börjar vräka i mig de där. Tur man har mamma på sjukan så hon får fixa och trixa :)

Hur som helst så gick shoppingen av bara farten.. Vi var riktigt snabba... Vet inte om det hade med ekonomin att göra eller det att vädret lockade ut oss på promenad?! Men iallafall så hann då solen försvinna innan vi va hemma :/ surt!!!

Nåväl, tack Thea för den trevliga resan! :) Du är häftig!

Nu ska jag sova, och bre ut mig ordentligt i sängen eftersom ja är gräsänka i veckan ;) Man måste ju passa på! :D God natt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0