#dindrömminverklighet

Ja mår riktigt jävla bra alltså!
Jag är inte där i livet där jag trodde att jag nu skulle vara men det var nödvändigt att jag hamnade här, o tro mig inget hade vart bätttre. Jag hade en liten familj bestående av pojkvän och våra två hundar, vi var påväg o köpa hus och ta ett steg närmare vuxenlivet. Det tog tvärstopp och jag släpade mig tillbaka många steg. Fast egentligen vet ja inte om det var fram eller tillbaka jag klev. Sorry R att ja skriver de, men de var nog fasen framåt. Nu kanske ni tänker; Vadå du bor i en etta? Just gjort dig av med en av hundarna?! Jo tragiskt tycker jag det är men jag mår faktiskt så jäkla bra trots allt. Jag har lärt känna mycket nya människor som jag älskar att umgås med, tyvärr har jag även förlorat några vänner på truppen men jag antar att de är så man sållar bort dom som inte riktigt står en nära. 
 
Ny frisyr har ja åxå! ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0