Torsdag 5 sep.

Snart helg!! den här veckan har gått jävla fort ju...
Jobbar gör jag varje dag och känner mig helt slut när jag nu jobbat trots att jag varit sjuk. Men ja trivs bra som tusan så det gör väl det hela mycket enklare.
Igår var jag o hälsade på Emmelie och Alfred igen, så himla fin han är!! Efter det hade ja en liten dejt med Johan hemma hos Amanda.. o nää de va ingen riktigt dejt men de låter lite roligt att säga så! Med ifrån henne fick jag alla sidor som hon suttit och sammafattat om alla stjärntecken så idag efter jobbet satte jag mig ner och började renskriva allt.. än så länge har jag bara skrivit 10 st A4-sidor så jag tog mig en lite paus för bloggandet.
 
Middag måste ja då försöka påminna mig själv att äta innan jag dra vidare på äventyr ikväll :) tänk att det är fredag imorgon, det blir himla spännande att se om min fredag blir som planerad eller om det skiter sig! Ni kan väl hålla tummarna åt mig?!
 
Inom några veckor kommer jag att skiljas från ännu en livskamrat och jag känner hur ångesten och sorgen börjar smyga sig på, sakta men säkert. Jag är så rädd för att må sådär dåligt igen.. Jag önskar verkligen att jag hade facit i hand så jag visste hur min framtid kommer se ut, då hade ja kanske kunnat lösa allt på ett annat sätt men tyvärr så har jag inte den fördelen..
 
Ja lägger iallafall upp en bild på min (mosters) sockertopp, Novalie! <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0