Då kanske de var dags igen..

Ja nu kanske de va dags igen att skriva ett inlägg.. Ja vet att ja är lite dålig men jag har nog faktiskt haft en massa andra bättre saker för mig! :)
Mitt liv rullar på i en jäkla fart, jag har jobbat så gott som heltid sedan nyår och har på fritiden faktiskt lagt mest tid på träningen som går riktigt bra! Mina personbästa högs sakta med säkert och jag känner verkligt suget efter att träna :) Hemma så har det åxå skett massor med förändringar, jag har ju flyttat till Pjesker och trivs riktigt bra! Vi påbörjade renovering i sovrummet som på en gång då jag flyttade in och nu är det äntligen klart och det blev hur fint som helst :D
 
Mitt liv har totalt förändrats om vi säger så, inget av de jag hade då har jag kvar nu och man kan säga att ja "bytt ut" mina vänner. Inte frivilligt måste jag då säga för att jag tycker faktiskt att jag försökt höra av mig för att träffas och umgås men kan tyvärr inte säga att någon har hört av sig till mig för det... Många av mina närmsta vänner har ju åxå gått vidare med sina liv och skaffat barn m.m men ja förstår ändå inte hur jag kunde bli helt bortglömd?! Det är då minsann ingen som är intresserad av hur och vart jag bor och vill hälsa på mig. Väldigt väldigt tråkigt men det får mig ju att fundera, är det såhär de ska bli? Ska jag bara släppa det och umgås med mina "nya" vänner eller ska jag inte ge mig? Om jag åxå hade vart gravid, hade de varit skillnad då? Inte för att jag hade det dåligt nu för det har jag verkligen inte men jag uppskattar mina vänner mycket och vill helst inte förlora någon på vägen.
 
Nä nu ska jag fortsätta med min jävla uppsats i historia.. Bra tack heeeeeej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0